Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Legal Spirits

Kategori: Resor

Det blev visst ingen mexikansk mat idag, for att Daniel tyckte att vi var alldeles for finkladda for detta.. :P sa att vi akte istallet in till natt dyrare stalle inne i "city" :p va la inte natt direkt fladigt stalle men god mat anda. :)


Andreas var ju bara tvungen att testa den varldsberomda krabbsoppan som dom serverade har.. Dom skickar seriost bestallningar pa denna over hela landet..


Har har ni beviset pa det :)




Vi tva ser dock lite roliga ut har.. haha!


Staden ar 300 ar gammal!


Daniel ville inte garna posa med mig verkar det som.. :P


Vem harmar han har tror ni? :P haha!





Godnatt

KOMMENTARER:

  • rune karlsson säger:
    2010-07-31 | 08:47:06
    Bloggadress: http://ernflykt.blogg.se/

    vi tycker att det är jättekul att du leker japan för vi gillar både korten samt dina kommentarer ni är så fiiinna på korten toppen kramar Lena o Rune

Kommentera inlägget här: