Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Mina syskon

Kategori: Om mig!

Jag har två bröder:

Johnny:
Som är min storebror och 28 år gammal! Han är utbildad kock men jobbar som billackerare (en väldigt duktig sådan också). Han ÄLSKAR Usa (precis som jag gör) och har en stor förkärlek till bilar, speciellt volvobilar :P Något annat som fångar hans intresse är även snygga brudar, helst yngre sådana.. :P haha! Han bor i Munkedal och har typ alltid gjort det ihop med pappa, medans jag bott i Uddevalla med mamma. Har precis som med pappa ibland haft dålig kontakt med honom men är otroligt glad och tacksam för att vi hittat tillbaka till varandra igen.. Han är en otroligt rolig och snäll person men som älskar att jävlas med mig, har kanske nått att göra med att han är just min storebror.. :P Älskar honom iaf otroligt mycket! <3


Tobias:
Som är min lillebror och är 20 år gammal. Han gick teknik på gymnasiet och hade väl tänkt att jobba med datorer som varit hans stora intresse i många år.. Men så fick han extra jobb på Restaurang Briggen för några år sedan. Han började i disken och bak i köket med att förbereda maten, sen tog han steget fram och hjälpte även till med att laga och lägga upp maten ihop med kockarna. Efter det fick han in en fot på Butlers där han började i garderoben och senare även där avanccerade så han nu jobbar i baren och som servitör, har också hand om beställningar och så till stället. Har alltså insett att även han passar för serviceyreket :) Så duktig är han! Som person har han alltid varit ganska blyg, tyst och försynt tidigare men det har ändrats helt och han har utvecklats mkt som person. Nu är han väldigt frammåt, glad och social. Han ÄLSKAR tatueringar och fyller sin kropp bara mer och mer med dessa "konstverk" :P Han flyttade ihop med sin flickvän Pauline här i Uddevalla i September och verkar trivas som tusan. Kul för honom/dom! Älskar även denna killen otroligt mycket och är så tacksam för att ha honom i mitt liv, vi har alltid stått varandra väldigt nära! <3

Kommentera inlägget här: