Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Mina drömmar!

Kategori: Om mig!

Ja du vad är då mina drömmar? :O Den här frågan eller punkten är både jättelätt samtidigt som den är jättesvår..!

Jag vill ju så mkt med mitt liv och ibland inser att man måste lägga band på sig, men man skall ändå inte sluta drömma och man skall hela tiden försöka nå dit man verkligen vill..

Jag drömmer om ett liv där jag är ekonomiskt oberoende (som typ alla), men samtidigt så är det inte för att kunna köpa mig lycka genom att handla allt jag vill (samtidigt som det hade vart skönt att inte behöva tänka innan man handlar nått) :P men jag vill kunna göra massa roliga saker och upptäcka världen genom resor och liknande ihop med min familj. Att kunna ge vårat kommande barn ALLT, självklart är jag medveten om att jag själv har bra koll på att man måste jobba för att komma nån vart och få det man vill, och det är tackvare att jag inte fått allt av mina föräldrar.. Men jag vill ändå ha möjligheten att kunna ge mitt barn det som h*n behöver och vill..

Vill till så många platser i världen och upptäcka allt runt omkring, och att jag och Andreas kommer få en långt och lyckligt liv tillsammans med våra barn (ja om vi nu får fler barn än den lilla krabaten som ligger i min mage nu!) men det får vi hoppas, både jag och Andreas älskar ju barn! <3

Skulle kunna skriva hur mkt som helst på denna punkten men väljer att nöja mig här! :)


En bild på våra händer från en mysig vinterpromenad på isen vid Strandpromenaden förra året! <3
Kommentera inlägget här: