Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Min bästa vän!

Kategori: Bilder

Denna punkten var ju jättesvår att välja eftersom att jag har flera "bästa" vänner som jag skulle vilja skriva om här.. men bara för att jag "måste" välja bara en att skriva om så fick det till slut bli min vän Jessica som fick bli den personen..!! 

Jessica Albinsson är en otroligt vacker, snäll, rolig och helt underbar person som jag verkligen tycker om hur mkt som helst.. Det tråkiga är att vi inte ses lika ofta längre då hon för 1,5 år sedan flyttade ner till Köpenhamn.. men är ändå så glad för hennes skull att hon gjorde det för hon trivs hur bra som helst där nere.. Och Köpenhamn är verkligen super mysigt! Önskar bara att jag hade henne närmare mig nu när hon skall bli "extra" moster ;) hehe! Men det löser sig nog, jag får se till att åka ner med vår lilla bebis oftare till henne (skäms och säga det men jag och Andreas var ju nere och hälsa på henne nu första helgen i Nov och det var första gången jag var nere sen hon flyttade) :O men hon har ju kommit hem för att hälsa på familjen och så i mellan åt och då har vi försökt att finna tid till att ses. Sen får hon helt enkelt pallra sig hem oftare också, eftersom att hon skall bli faster på riktigt ca en mån innan vår lilla bebis kommer också! :)

Har alltid roligt när jag är med Jessica och hon är en grym person på alla sätt och vis (nja skulle väl vara att passa tider som inte är hennes bästa sida om man nu skall klaga på nått..) ;) haha!

Älskar dig väldigt mkt min vän!! <3 Tack för att du finns och för att du är min vän!


Så himla vacker!

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2010-12-20 | 20:05:54

    Men ÅÅ! Jag blir rörd. Tack så hemskt mycket min kära. Gud vad glad jag blev. Jag älskar dig med! Och saknar dig! Men snart ses vi. Puss

Kommentera inlägget här: