Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Uppe med tuppen!

Kategori: Resor

Idag är vi uppe tidigt för att utnyttja dagen till max.. :D Katarina style om nått andreas var la inte helt med på att gå upp.. Han låg dock kvar ändå tills jag var klar duschad och sminkad, så jag fick bokstavligt talat draaa ur honom ur sängen.. Nu blir det frukost på hotellet, får se hur den smakar.. Sen direkt iväg till subwayen för att köpa heldagskort som vi skall åka heeeeela dagen med.. shit va vi skall åka runt här.. :D Tänkt att strosa runt i Centralpark igen eftersom att vi tydligen bara sett en bråkdel av denna.. :P

Puss på er så länge, kameran hänger sålklart med så vi kan visa bilder sen! :D
Kommentera inlägget här: