Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

På hemgång!

Kategori: Resor

Känns väldigt tråkigt att skriva att detta blir det sista inlägget innan vi är hemma i Sverige igen.. :( Men men så är det, allt det roliga tar någon gång slut.. jag höll på att lägga upp ett inlägg till er igår innan vi somna men det gick sådär eftersom nätet krångla.. så de tog evigheter för att få upp bilderna sen så hängde det sig ändå.. :( men men.. får lägga upp dom bilderna när vi kommer hem istället.. tror dock att de kan ta ett tag kanske eftersom att vi kommer ha så mkt att packa upp innan när vi kommer hem, shit asså, inte lätt att få packat ner allt nyss här på rummet.. Inte varit lätt om vi inte haft Daniels trunk, TACK Daniel! :D

Puss så länge! <3
Kommentera inlägget här: