Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Ett år med min älskling!

Kategori: Bilder


Vi tog oss en tur till Liseberg där vi var förra året denna dagen.. :) Lisebergsbanan var första åkturen! :)








Sen stötte vi på Caroline och Christoffer som en trevlig överraskning..


¨Vi åkte virrvelvinden och blev helt snurriga.. :P


Sen köpte jag en Lisebergsstrut till min lilla sötnös..!


Jag spelade såklart på chipshjulet, men vann bara två 2:a vinster och ingen stjärnvinst denna gången heller.. :(


Jag käka sockervadd istället, här utanför Sagoslottet.. :)


Mmmm va gott det var.. :P


Andreas mitt i bilden när han kör lite Radiobilar..


Carro är glad! :D


Andreas prejjar Caroline


Kiché, Carro och Andreas


Deras vrålåk denna gången..


Avslutade med Parisehjulet.. ;) hångelhjulet kanske man skall kalla det.. :P


Fantastisk dag med prinsen!! <3 Älskar dig mitt hjärta!



KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: