Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Nordby Köpcentrum en lönehelg!

Kategori: Bilder

Igår hade jag fullt upp hela dagen med att fixa och dona för vår lilla middag vi skulle bjuda på.. Mamma, Anders och lillebror kom in för att äta oxfilé, bakad potatis på grovsaltbädd samt vitlöksoljaded morötter, brocoli och minimajs gjorda i ugnen.. Mmm.. smaskens var det! Och till efterrätt blev det färsk fruktsallad med glass och riven choklad. :) snodde idéen av Millan då jag kom till affäern utan recept på creme brüle (stavning?) som jag hade tänkt att bjuda på nu när jag har en sån brännare man måste ha till det. Och jag som aldrig gjort denna smaskiga efterrätt hade ingen aning om vad som skulle bara i så jag hoppade helt enkelt den idéen. Får bli en annan dag jag testar det.

Efter maten så blev det lite drinkar och så.. Gott och efter det ville visst min kära sambo gå ut en sväng så aa det gjorde vi.. Gick till Mortens. Inte alls kul enligt mig då jag hade ont i magen av att jag ätit för mkt hela kvällen och sen var jag inte alls på humör för att gå utl Speciellt inte när alla blev fulla förutom jag.. Menmen.. var inte ute alls länge.. hehe.. Träffade både roligt och inte lika roligt folk denna afton... Så är det ju när man bor i en småstad och alla känner alla, eller aa alla vet vem alla är!

Idag så vaknade vi upp ganska sent och bestämde oss för att dra iväg på ett litet äventyr.. haha.. kom oss till Nordby Köpcentrum uppe vid norska gränsen. Men vi insåg snabbt när vi väl var framme att detta inte var ett jättebra alternativ en lönehelg, speciellt inte eftersom att normännen antagligen också får lön :) vilket betydde att dom var som galna där uppe! Shit alltså.. Handlade lite godis iaf på den gigantiska godisaffären där uppe.. Hehe! :)


Denna bild hänger över provrummet i butiken Bazar!

Sen var vi också inne i affären där jag hänger på väggen för att se om jag fanns kvar, vilket jag gjorde.. Kul! Killen som äger affären kände igen mig även denna gången och kommentera att är inte det du som hänger på väggen.. :) Påpekade även denna gången att min andra bild hänger inne i personalrummet så att dom ser den fina bilden varje gång dom fikar.. haha.. rolig gubbe! :) Han lovade mig iaf att han skulle höra av sig när/om dom tog ner bilderna så skulle jag få dom.. Det tyckte jag var väldigt snällt, kul att ha lixom..


Och denna bilden hänger alltså i fikarummet! :)

Love

KOMMENTARER:

  • Millan säger:
    2009-03-29 | 12:09:35
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen

    Sno på du! ;) Visst var det gott?! =D



    Riktigt coolt med bilderna, du ska vara stolt!! KRAM

  • www.alexandrastyle.se säger:
    2009-03-29 | 12:43:45
    Bloggadress: http://www.alexandrastyle.se

    Balla bilder!!



    Jo jag har allt stl 38 men är inte såå sugen att köpa stövlar för 1500 nu när sommaren är på G. Men visst är dom ursnygga, säger inget annat=)



    //

    www.alexandrastyle.se

  • Vanessa&Fanny säger:
    2009-03-30 | 20:40:01
    Bloggadress: http://justlikeus.blogg.se/

    SV: hehe tackar:D!!!KRAM!

  • Elin säger:
    2009-03-31 | 10:32:21

    Riktigt snygga bilder och bra blogg!

  • emma säger:
    2009-04-02 | 11:53:40

    hörru,uppdatera...när mys sover på mig o mel e hos agneta behöver jag lektyr!!

Kommentera inlägget här: