Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Fika med Erika!

Kategori: Bilder



(Det är den här damen som skall ha kalas!)

Kom nyss hem efter att ha fikat med Erika i flera timmar.. Hehe! Skulle ses vid elva, fast jag var lite sen och kom 11.20 till cactuz.. Där satt vi tills kl var halv tre ungefär, tiden bara rann iväg. Men kul hade vi, har ju inte träffats på jättelänge! Marina och Jessica kom också förbi och gjorde oss sällskap en stund men Marina började jobba 13 så dom åkte mkt tidigare! Sen gick vi kungsgatan ner till bolaget där jag köpte några små flaskor tills ikväll (som vi kan ha på hotellrummet) och sen gick vi till Willys för Erika skulle ha räkor tills ikväll.

Nu är jag hemma och skall göra en lättare middag så vi får ätit nått innan vi åker ner till Götet. Skall ju på 30-års kalas idag! Teresa min vän är det som blir så gammal, hehe! Och sittningen är inte förens kl 21.00 ikväll. Men jag och min babylove skall lyxa till det med att bo på hotell ikväll :) så vi åker ner om ett tag och checkar in och gör oss i ordning på hotellrummet. Sen blir det fördrink på nått ställe och sen vidare till restaurangen där vi har bord. Mañana tror jag stället hette?

Love
Kommentera inlägget här: