Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Dagen kortfattat

Kategori: Allmänt

Blev tyvärr inga bilder på Isabelle d jag glömde kameran hemma, *klant*. Fikan var iaf jätte trevlig och god, hehe! Åt en räkmacka på Espresso House.. Sen var jag runt på stan lite och kika, fick även lite namn och nummer på personer som var intresserade av klass, samt boka in en klass. Bra jobbat Katarina! :) Sen gick jag hem och jobbade lite mer med MK när jag var på sånt bra humör.

När min baby love kom hem gick vi och sola sen gick jag och handlade lite och Magnus gick hem och började med maten. Så nu har v nyss ätit och skall snart se på en film. *MYS*

Bloggar om filmen sen för att tipsa om den var bra eller inte.

Love
Kommentera inlägget här: