Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

16 Blocks

Kategori: Filmer


Hann också med att se den här filmen, 16 blocks med Bruce Willis. Den var också bra, förutom att den mörkhyade killen hade jätte jobbig röst och han babbla konstant non-stop hela tiden vilket kunde vara lite störande. Hehe! Handlar om korrupta poliser och ett vittne som skall skyddas för att ta sig till rättegången och vittna mot dessa poliser. Undra egentligen hur mkt korrupta poliser det finns runt om i världen.. Hade varit intressant att få reda på!
Eller vad tycker ni?

Love
Kommentera inlägget här: