Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Morfars kalas

Kategori: Kalas


Så här såg bordet ut när det var dukat och klart för att hugga in i räkorna!


..och här har vi dom goda små krypen.. ;)


Morfar blev glad för hans presenter han fick av oss, Choklad och konjak att njuta av ihop med en bok!


Mormor var också glad denna kvällen!


Tre generationers kvinnor!!!


Mor och son!!


Så här snygg var lillebror efter att vi vart och shoppat!!


Min älskling var fin i kostym han med!


Och min moster var såklart också där!

Nu skall jag göra mig i ordning för utgång! Gaash vad skall man ha på sig denna gången då? Alltid samma problem.. :)

Love

KOMMENTARER:

  • Jessika Andersson säger:
    2011-07-15 | 13:00:04
    Bloggadress: http://boklilljessi.blogg.se/

    Din lillebror var himla läcker i kostym ;P



    Tittade bara in en sväng.



    MVH Lilljessi

Kommentera inlägget här: