Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Återberättar Fredagen

Kategori: Kalas

Hej där! Hur står det till och vad gör ni för nått nu denna lördag?
Sj är jag hemma hos min mor en sväng, skulle fikat men har inte kommit så långt än, verkar som att alla är skit slöa.. :) hehe!!

Igår va jag ju i Gbg på utbildning hela dagen nästan eller aa inte hela dagen men jag gick upp grymt tidigt, 05.10 för att hinna locka håret och grejer så jag kände mig rätt trött ganska tidigt igår! Va på utbildningen mellan 09.00-13.00 sen sprang jag snabbt ner till Accent på Avenyn och köpte min rosa väska!! :) För när jag väl bestämde mig för att köpa den så var den så klart slut på Torp OCH på Överby så det blev till att ringa till storstan när jag ändå skulle dit ner. Och dom hade EN kvar på Avenyn där utbildningen är, FLYT!! :)

Efter det åkte vi hem till Uddevalla och jag mötte upp min bror utanför mig för att springa några ärenden och sen möta upp Magnus och åka med killarna ut till Torpet och köpa kostym skor till dom båda, bror min fick tag på en snygg slips också. Sen hem och göra sig i ordning för att gå på kalas hon Mormor o Morfar, han fyllde ju i tis. Väl där bjöds det på räkkväll, åh jösses vad vi åt! Jag åt nog mest räkor av alla tror jag! Hehe! Det gav utdelning fört också med tanke på att jag fick lägga mig med magont och vila på deras säng! *SUCK*

Men men, det var gött iaf och morfar var nöjd med kvällen tror jag! :)

Slänger nog upp lite bilder från kvällen igår sen!

Love
Kommentera inlägget här: