Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Hjälp till..

Kategori: Nyheter

Hej hopp, nu var det längesen jag skrev IGEN!! Ja ja vet jag måste bättra mig, men jag har lixom haft fullt upp denna veckan plus att  jag jobbat natt!



Anyway ville bara passa på att skriva om lille Victor 1,5år som var med i Aftonbladet härom dagen (första sidan och allt). Då stod det om att han var döende i cancer men inte fick hem vård pga att han bodde i fel kommun, va fan skall det ha för betydelse vart i Sverige man bor?? Han har iaf somnat in och blivit en ängel i himmlen nu och jag blev så jäkla rörd och ledsen när jag läste om honom i hans föräldrars blogg och deras vän Sandras blogg. Så jag var bara tvungen att länka till dessa och be er att vara med och bidra till insamlingen åt barncancer fonden som dom har startat. Jag blev så tagen av denna berättelsen mest för att det är ett barn det handlar om men också för att cancer är något fruktansvärt otäckt (har en kompis som fick cancer när vi var runt 12 år och det var fruktansvärt, hon är frisk nu men fick cancer i flera olika omgångar efter att hon blivit friskförklarad) som man inte kan förstå varför det skall finnas.


Victor 1,5 år!

Så gör som jag gjort och Skänk pengar ni med!

Bilder lånade av: Sandra

Love

KOMMENTARER:

  • Cissi säger:
    2009-05-01 | 12:46:05
    Bloggadress: http://cissiblixt.blogg.se/

    Men Katta är bloggen nerlagd? Eller har du sådär JÄTTEMYCKET att göra nu igen :(

Kommentera inlägget här: