Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Seg dag..

Kategori: Bilder


Jag fular mig på påskafton!

Idag vaknade jag vid fem tiden nån gång, var trött som satan när jag vaknade eftersom att jag drömt hela dagen (natten för mig). Men jag kunde ändå inte sova längre.. Gick upp och märkte att jag var trött som satan, helt yr och klen.. :( blev till att tvinga sig in i duschen och pina sig sj att stå kvar, ville bara ramla ihop.. Sen fick jag se till att laga lite mat för att få lite kraft. Efter det ringde jag lite Mary Kay samtal och så gick vi en promenad efter det. Mycke skönt och behagligt ute ikväll. Ska nog försöka komma ut på kvällspromenader oftare, iaf nu när jag jobbar natt.

Snart skall man då iväg till jobbet igen..
Hur har er dag varit?

Love

KOMMENTARER:

  • Fanny&Vanessa säger:
    2009-04-15 | 07:02:08
    Bloggadress: http://justlikeus.blogg.se/

    SV: Då kan vi gå brevid varandra haha;)

    Jag skulle precis smsa dig och fråga om du hade tid att träffas i morgon?:) Puss xoxo

Kommentera inlägget här: