Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Min älskade vän..

Kategori: Bilder

..Jessica är ju hem kommen ifrån sin lååånga resa!! Har ju helt och hållet glömt att berätta detta! Och det fick jag allt höra skall jag be och få tala om.. Hehe! :)

Här är några pics på min ängel!!


Alltid lika galen, här var vi på 80-tals fest!


Snygging!!


Jag och min prinsessa på Kullgrens i somras!


Ja vi är rätt galna vi.. Hehe!


Här sjunger vi duett trots att jag inte ens har någon mick!


Hahaha!!

Så där ja... Nu tror jag att jag skall höra av mig till min kära vän! :)

Love

KOMMENTARER:

  • Fanny&Vanessa säger:
    2009-04-13 | 17:55:23
    Bloggadress: http://justlikeus.blogg.se/

    Sv: Det är Alexandra:)

  • Lina säger:
    2009-04-14 | 16:04:19

    haha det är fan Murvan =) så skönt att hon är tillbaka!

  • Katarina säger:
    2009-04-15 | 00:54:55
    Bloggadress: http://ernflykt.blogg.se/

    Ja visst är det.. ;)

Kommentera inlägget här: