Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Doughnuts

Kategori: Allmänt


Den här lådan fick jag utav Stephan som levererar bröd till jobbet varje dag! Är han inte underbar så säg!? Ja nu undrar ni ju förstås vad denna lådan innehåller.. Och det skall jag tala om, eller aa jag får förklara för jag kommer inte ihåg vad dom kallades.. :) stod förrgårs morse och disskutera med Stephan om en lapp han kom med där det stod att dom skulle sluta med en viss sak, frågade vad det var och han sa att det var smördeg som var rullad med kanel och socker typ. Jag rynkade på näsan och sa det lät inte jätte gott. Då förklarade han att det smakar ungefär som Doughnuts (stavning?) och hela jag lös upp, ÅHH men det är ju gott, ge mig en låda för bövelen sa jag (på skämt såklart) så skrattade han iväg genom dörren och vad kom han inte med morgonen efter om inte EN HEL LÅDA!!! Bara till mig var den också, är han inte toppen!? :) Nu har ja ju att göra hemma iaf, men vart sjutton skall jag göra av dom tills jag orkar äta upp alla? Är ju inte så att jag har jätte frysen allan i våran lilla lägenhet! Men va fan skall väl inte klaga, bara att bjuda in lillbebror han om nån ÄLSKAR doughnuts!!



Love

KOMMENTARER:

  • Tobbe säger:
    2008-11-30 | 21:56:58

    Gott!!!!!!!!!

  • Cissi säger:
    2008-12-08 | 21:06:03

    What helt gratis??



    Donuts??

Kommentera inlägget här: