Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Planer?

Kategori: Allmänt



Hej på er alla läsare!
Har ni nyårs planerna färdiga nu dagen innan eller vet ni fortfarande inte vad ni skall göra utan tar dagen som den kommer och får se vart ni hamnar imorgon? Vi har iaf planer för imorgon, och det blev inte något som vi hade trott eller räknat med.. Haha! Utan nä vi skall åka till Växjö och hälsa på Bella och hennes vänner! Ska bli riktigt kul verkligen, få komma iväg lite, träffa nya människor, lyxa till det med att bo på hotell och grejer! Inte helt fel, speciellt om man bor till ett vääldigt bra pris också! Åhh det skall bli så spännande, har plockat med mig massa goda likörer och grejer från barskåpet så att vi kan göra massa goda drinkar hela kvällen! Har också varit och införskaffat mig en flaska champagne så att vi har något att skåla med! Fint skall det vara.. haha!
Nä men jag tror allt att detta blir en toppen kväll, brukar ju vara dom kvällarna som man planerat sist som blir dem bästa! Och detta kom vi ju fram till igår så aa det är gaanska tätt inpå! :)

Love

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: